Kundtjänstmedarbetare som gör det med hjärtat – är det du?
Om tjänsten
Vi på YouCall söker just nu kundtjänstmedarbetare på 75%-100% med start 3 april som sträcker sig till 13 augusti med möjlighet till förlängning om behov finns. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och helg. Du arbetar med telefon och dator som verktyg, är behjälplig mot kunder via telefon och mail.
Du arbetar i ett team med många kollegor där vi alla hjälps åt mot gemensamma och individuella mål. Vi har inget krav på arbetslivserfarenhet då du får utbildning internt för att kunna utföra dina arbetsuppgifter.
Vem hoppas vi hitta?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service, är självgående, driven, resultatinriktad, god initiativförmåga och gillar att i perioder arbeta i ett högt tempo. Du har en positiv inställning samt är prestigelös och flexibel. Är självgående men samtidigt en lagspelare som vill nå uppsatta mål. Vi kan sällan förutse eventuella volymtoppar och det innebär att du inte alltid vet hur din spännande arbetsdag kommer se ut.
Viktigt för tjänsten:
• Viss datavana
• Social kompetens
• Flytande svenska i tal och skrift
• Grundläggande engelska i tal och skrift
Blir du peppad av att läsa det här?
Välkommen då med din ansökan. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Vid frågor om tjänsten kontakta någon av våra gruppchefer via telefon eller mail:
Daniel Nyman på 0911-932 21, daniel.nyman@youcall.se
Cecilia Berggren på 0911-932 22, cecilia.berggren@youcall.se
Facklig representant: Roger Jönsson, 0911-932 20, roger.jonsson@youcall.se
Om YouCall
YouCall Sverige AB ägs av SOS Alarm. Vi är inget vanligt Contact Center, vi är mycket mer än så. Vi är ett företag som brinner för kommunikation där vi främst riktar in oss mot samhällsviktiga tjänster. Dygnet runt erbjuder vi telefonbaserade tjänster inom kundtjänst, support och felanmälan, växel/svarstjänster och gåvoservice till insamlingsorganisationer. Vi är idag 71 anställda.