Det ska vara lätt att få hjälp

Genom att outsourca din felanmälan och jour till YouCall får dina kunder snabbt den hjälp de behöver oavsett tid på dygnet, du kan sova tryggt!

Felanmälan & Jour

Det är midnatt och Kajsa är trött på väg hem efter en lång dag, äntligen hemma tänker hon när hon kliver in i hissen. På väg upp till våning 7 stannar hissen plötsligt med ett ryck. Hon suckar uppgivet, nej jag orkar inte, tänker hon och trycker på våningsknappen med förhoppningen att hissen ska komma igång igen. Inget händer. Hon ser sig om och hittar telefonnummer till felanmälan, plockar upp telefonen ur väskan och slår numret…

Vad händer sen? Det är upp till dig, hur hanterar ni felanmälan på era hissar?

YouCall har många års erfarenhet av att hantera felanmälan av fastigheter och hissar. Vi förstår hur viktigt det är att dina kunder får rätt hjälp vid rätt tidpunkt. Vi är vana att bedöma olika typer av fel och kalla ut rätt resurs. På så sätt kan vi hjälpa dig att begränsa effekterna av skador och skapa trygghet för dina hyresgäster.

Vi jobbar självklart direkt i ditt ärendesystem och vår personal utbildas att hantera samtal enligt dina önskemål och värderingar.

Varför YouCall?

‣ Tillgänglighet dygnet runt

Professionellt bemötande

Tryggt samarbete – dina kunders bästa i fokus

‣ Kepsen på – svarar med ditt företags hälsningsfras och agerar utifrån ditt företags värderingar

‣ Våra medarbetare utbildas för att förstå ditt företag och vad som är viktigt för dig

Flexibilitet – lösningsorienterade och snabba att ställa om vid nya/oväntade situationer

Vad säger kunderna?

Piteå Kommun

”YouCalls flexibilitet gör att vi är mycket nöjda med samarbetet. Vi känner att YouCall bidrar stort till vår verksamhet med deras professionella bemötande av medborgare”
– Micael Kemi, Gatuchef på Piteå Kommun

TK Elevator Sverige

”Samarbetet med YouCall har alltid känts tryggt och vi vet att de har vårt och våra kunders bästa i åtanke. De har en mycket bra tillgänglighet och erbjuder alltid en exceptionellt god service till våra kunder”
– Anders Bergström, Head of Service på TK Elevator

Pireva

YouCall är en kunnig samarbetspartner som vi har haft många års samarbete med, det känns tryggt att lägga våra viktiga kunduppdrag hos dem”
– Johanna Lundström, Affärsområdeschef Återvinning

1177 Vårdguiden

”YouCall har stort engagemang och stor ansvarskänsla för mig som beställare, våra tjänster men främst för våra användare. Lösningsorienterade och snabba att ställa om vid nya oväntade situationer.”
– Camilla Widmark, Samordnare Support, 1177 Vårdguidens e-tjänster