Allt mellan kunnig support och klarvaken kundtjänst.

Vilka behov har ni? Vi agerar som er växel, kundtjänst, tar emot felanmälan, ger teknisk support eller hjälper era givare med sina gåvor – precis som om vi var en del av er verksamhet.  

 

Kundtjänst

Vi förkortar svarstiderna för era kunder samtidigt som vi spar tid för era medarbetare. Vi tar på oss den keps ni önskar och hanterar samtalen enligt era instruktioner. Vår erfarna och duktiga personal utbildas under en längre eller kortare tid, beroende på vilken kunskapsnivå som krävs för uppdraget. Vi jobbar självklart direkt i ert ärendesystem eller molnbaserade program. Med exempelvis vår fastighetsjour får du  hjälp att hantera akuta fel, vilket begränsar effekterna av skador och skapar trygghet för hyresgästen.

Bild på en medarbetare med headset

Felanmälan och Jour

Vi arbetar lösningsorienterat, professionellt och med kvalitet för att möta både våra och era kunders behov. Ni kan känna er trygga med att vi hanterar information och uppgifter på ett säkert och professionellt sätt. Vi kan erbjuda support för e-tjänster, first line IT-support eller andra supporttjänster utifrån era behov. Hör av er så hittar vi en lösning!

Vi vill hjälpa er att öka er tillgänglighet och förbättra er lönsamhet. Det är det vi gör allra bäst och har gjort sedan 1996. 

Bild på medarbetare framför datorn

Svarstjänst

YouCalls affärsidé är att ge företag möjlighet till en förhöjd service till en rimlig kostnad. Ni kopplar enkelt vidare er telefon eller växel till ett specifikt telefonnummer hos vår svarstjänst. Vi svarar i ert ställe när ni själva inte har möjlighet.

Våra telefonister kopplar vidare samtalen enligt era instruktioner och ni väljer själva om vi ska koppla in samtalet eller om ni önskar meddelandet skickat via e-post eller sms. Svarstjänst går att beställa vid behov, tillfälligt, långvarigt, under toppar, under lunchen, vid sjukdom, i semestertider m.m.

Glad kundtjänstmedarbetare

Krisberedskap

Med vår unika ägarbild, vår erfarenhet och vår vana att hantera krissituationer, via exempelvis 113 13, har vi tagit fram en tjänst där vi, när som helst under dygnet och året om kan hjälpa våra kunder att behålla sin tillgänglighet.

Detta kan handla om längre elavbrott, sjukdomar, telefoni- och/eller internetstörningar, ja allt där mängden samtal till er växel ökar. Även om kriser är ovanliga så kan följderna bli allvarliga och det är viktigt att kunna hantera det behov som kan uppstå.

Illustration på schemaläggning och planering

Gåvoservice/Givarservice

YouCall har lång erfarenhet av att hantera gåvoservice och givarservice för insamlingsorganisationer. Vi förkortar era givares väntetid samtidigt som vi frigör tid för er att fokusera på andra arbetsuppgifter och hanterar allt från samtal, chatt, bevakning av e-post eller övrig administration. YouCall gör er mer tillgängliga, helt enkelt. Vi jobbar också proaktivt med att hitta förbättringsåtgärder som ni själva kanske inte tänkt på. Tveka inte att kontakta oss så kan vi ta ett förutsättningslöst samtal om hur vi kan bidra.

Patrik hos oss sitter framför sin arbetsplats

Vill du veta mer?

Dygnet runt förmedlar och hanterar vi information för att möta våra kunders behov. Vårt mål är att skapa tillväxt och trygghet för våra medarbetare, kunder, ägare och för samhället.

Bild över Furunäsets företagsby och vår arbetsplats