Ett lagarbete – på riktigt

På YouCall finns det alltid någon som kan hjälpa. Det händer att vi stöter på allvarliga och kniviga frågor, men vi hjälps åt att lösa dem tillsammans. Vi tar ansvar för varandra och våra kunder – och det märks på vår härliga stämning. 

Våra värderingar

Engagemang, transparens och trygghet. Att vi är öppna och agerar proffsigt och engagerat för våra kunders bästa skapar en trygghet, både för oss själva och för våra uppdragsgivare. Våra tre värdeord visar vägen framåt.

Engagemang
Vi är ett lag av individer som gör en meningsfull insats. Vi gör vårt bästa för att kollegor, kunder och slutkunder ska känna att de är viktiga för oss.

Trygghet
Vi håller alltid vad vi lovar och lovar bara det vi kan hålla. Vi är övertygade om att trygga medarbetare är en förutsättning för trygga leveranser.

Transparens
Vi har sekretess kring uppdrag men öppenhet i samtal. Genom att våga lyssna och vilja prata får vi en medskapande kultur som gör oss bättre.

Voices of YouCall

Roshdi började på YouCall i november 2020 och har redan utvecklats till att bli en av våra allra tryggaste passledare för uppdraget. Han är aldrig sen till att sträcka fram en hjälpande hand om någon behöver stöttning.

Vad är det roligaste med ditt arbete på YouCall?
Det roligaste med att arbeta här är att det är en bra miljö att utvecklas på och kollegorna är grymt trevliga.

Vad är ditt bästa tips för att ge bästa möjliga kundupplevelsen på telefon?
Försöka få kunden att känna sig hörd och sträva efter att överträffa kundens förväntningar.

Voices of YouCall

Möt Annelie Öhlund Saulo, vår mittpunkt. Hon har en hand med i det mesta som händer på YouCall, allt från teknikutmaningar till implementering av nya kunder eller att bidra med sin vackra stämma i telefonin. En av hennes största styrkor är den glädje som hon sprider till de människor hon möter.  

Vad är ditt bästa tips för att ge extraordinär god service på telefon?
Le igenom hela samtalet och utgå från att du ska göra kunden nöjd.

Vad är ditt tips för andra som vill växa inom företaget och utvecklas?
Visa ett driv och engagemang och ha skoj på jobbet.

Voices of YouCall

Detta är Ramona Broberg, vårt alldeles egna blåbär som tar livet med en klackspark. Hon började hos oss sommaren 2018 och har sedan dess präglat verksamheten med sin härliga personlighet och energi.

Vad är det roligaste med ditt arbete på YouCall?
Att man ständigt utvecklas och känner en bra gemenskap med sina kollegor.

Vad är ditt bästa tips för att ge bästa möjliga kundupplevelsen på telefon?
Att vara tydlig och trevlig samt att alltid ha inställningen att den inringande ska känna sig positiv och nöjd i slutet av samtalet.

Förmåner

Som medarbetare på YouCall är du en del av ett härligt lag. Du får bland annat ta del av: 

 

  • Friskvårdsbidrag

  • Möjlighet att påverka dina arbetstider

  • Arbetstidsförkortning

  • Kaffe, te och frukt

  • Världens bästa kollegor

Lediga tjänster

Här lägger vi upp information när det finns något ledigt jobb att söka hos oss.

Även om det inte är aktuellt med rekrytering kan du alltid skicka en spontanansökan.

    Ansökan









    Dina uppgifter hanteras av YouCall Sverige AB enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Genom att ge ditt samtycke godkänner du att de personuppgifter som du skickar in kommer att hanteras av rekryteringsansvariga på YouCall, dock enbart i rekryteringssyfte. Dina uppgifter tillsammans med eventuella referensunderlag och intervjuunderlag kommer att sparas upp till max två år för eventuella framtida rekryteringsbehov. Du har rätt till att dina uppgifter raderas eller korrigering inom två år om du kontaktar oss. Du kan när som helst skicka in nytt CV för uppdatering av dina uppgifter. Om du har ytterligare frågor angående vår hantering av dina uppgifter når du oss enklast på 0911-93200



    captcha