Felanmälan och Jour

Hem / Felanmälan och Jour

Det ska vara lätt att få hjälp

Genom att outsourca din felanmälan och jour till YouCall får dina kunder snabbt den hjälp de behöver oavsett tid på dygnet, du kan sova tryggt!

Det är midnatt och Kajsa är trött på väg hem efter en lång dag, äntligen hemma tänker hon när hon kliver in i hissen. På väg upp till våning 7 stannar hissen plötsligt med ett ryck. Hon suckar uppgivet, nej jag orkar inte, tänker hon och trycker på våningsknappen med förhoppningen att hissen ska komma igång igen. Inget händer. Hon ser sig om och hittar telefonnummer till felanmälan, plockar upp telefonen ur väskan och slår numret…

Vad händer sen? Det är upp till dig, hur hanterar ni felanmälan på era hissar?

YouCall har många års erfarenhet av att hantera felanmälan av fastigheter och hissar. Vi förstår hur viktigt det är att dina kunder får rätt hjälp vid rätt tidpunkt. Vi är vana att bedöma olika typer av fel och kalla ut rätt resurs. På så sätt kan vi hjälpa dig att begränsa effekterna av skador och skapa trygghet för dina hyresgäster.

Vi jobbar självklart direkt i ditt ärendesystem och vår personal utbildas att hantera samtal enligt dina önskemål och värderingar.

Varför YouCall?

Engagerade medarbetare med proffsigt bemötande som lyssnar, förstår och löser era kunders problem

Tillgänglighet dygnet runt årets alla dagar

Rask och flexibel organisation som snabbt kan växla upp vid volymtoppar

Exceptionell teknisk redundans (ger dig trygghet)

{

Pireva

”YouCall är kunning samarbetspartner som vi har haft många års samarbete med, det känns tryggt att lägga våra viktiga kunduppdrag hos dem”

Johanna Lundström

Affärsområdeschef Återvinning