Medarbetare – Gåvoservice

Hem / Lediga tjänster – gåvoservice

Kundservicemedarbetare till vårt Gåvoservice-team

Vill du göra skillnad i människors vardag och samtidigt utvecklas i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö? Vi söker engagerade och serviceinriktade medarbetare som vill bidra till att skapa värde för våra viktiga insamlingsorganisationer och bli en del av vårt professionella team.

Om rollen

Som kundservicemedarbetare hos oss är du en viktig del av ett sammansvetsat team som hanterar bland annat frågor från givare via telefon, e-post och chatt. Vi arbetar inte med telemarketing eller försäljning – fokus ligger helt på att ge stöd och service av högsta kvalitet.

Du kommer att arbeta med varierande och meningsfulla uppgifter, där varje dag bjuder på nya utmaningar. Med stöd från kunniga och hjälpsamma kollegor får du de bästa förutsättningarna för att lyckas och trivas i din roll.

Vem är du?

Vi söker dig som:

  • Talar och skriver flytande svenska (krav) och har grundläggande kunskaper i engelska, både i tal och skrift (krav).
  • Är empatisk, lyhörd och lösningsorienterad.
  • Har god datavana och förmågan att snabbt kunna sätta dig in i nya digitala verktyg och system vilket är en merit då vi arbetar i våra kunders system.
  • Är skicklig på att hantera administrativa uppgifter och har lätt för att ta till dig ny information.
  • Är självgående och ansvarstagande, samtidigt som du värdesätter lagarbete och gemensamma mål.

Erfarenhet inom kundservice är meriterande men inget krav – vi söker rätt person med rätt inställning!

Vad vi erbjuder

Hos oss blir du en del av ett prestigelöst och sammansvetsat team med kompetenta kollegor som tillsammans levererar service i toppklass. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får möjlighet att göra skillnad varje dag. Här stöttar vi varandra, firar framgångar tillsammans och arbetar mot ett gemensamt mål – att bidra till ett tryggare samhälle.

Praktisk information

Tjänsten är placerad på vårt moderna huvudkontor i Piteå, med en sysselsättningsgrad på 100%. Vi erbjuder två olika startdatum: 19 maj 2025 och 25 maj 2025, båda med en anställningsperiod som sträcker sig till 31 augusti 2025, med möjlighet till förlängning om fortsatt behov finns. Arbetstiden är förlagd dagtid, måndag tom fredag.

Vi genomför rekrytering löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast

2 maj 2025.

Kontaktpersoner

  • Lotta Brynolfsson Öberg
    Telefon: 0911-932 13
    E-post: lotta.brynolfssonoberg@youcall.se

Facklig representant

  • Martin Stenbro
    Telefon: 0911-932 00
    E-post: martin.stenbro@youcall.se

Skicka din ansökan via vårt forumlär nedan


    Ansökan









    Dina uppgifter hanteras av YouCall Sverige AB enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Genom att ge ditt samtycke godkänner du att de personuppgifter som du skickar in kommer att hanteras av rekryteringsansvariga på YouCall, dock enbart i rekryteringssyfte. Dina uppgifter tillsammans med eventuella referensunderlag och intervjuunderlag kommer att sparas upp till max två år för eventuella framtida rekryteringsbehov. Du har rätt till att dina uppgifter raderas eller korrigering inom två år om du kontaktar oss. Du kan när som helst skicka in nytt CV för uppdatering av dina uppgifter. Om du har ytterligare frågor angående vår hantering av dina uppgifter når du oss enklast på 0911-93200



    captcha





    Besöksadress

    Karl Grankvist Väg 1C
    941 52 Piteå

    Postadress

    Box 274
    941 26 Piteå

    Telefon

    • 0911 – 932 00
    © 2025 Picknick Media