Gör som Skellefteå Kommun – kom förbi på en kaffe!

Förra veckan kom Skellefteå Kommun på studiebesök till oss på YouCall för att lära sig mer om hur vi arbetar med bl.a. 113 13-uppdraget, Sveriges informationsnummer.

Skellefteå Kommun - YouCallYouCalls VD Anneli Olovsson med besökare från Skellefteå Kommun. Foto: Emil Persson, YouCall.

YouCall hanterar en rad olika uppdrag åt många olika typer av kunder, allt från myndigheter till mindre privata företag. Ett av våra samhällsnyttiga uppdrag är 113 13, där vi svarar och hanterar Sveriges nationella informationsnummer. Bredden av uppdrag och därav kompetens, gör YouCall unika i sin bransch.

Skellefteå Kommun blev nyfikna på YouCall och arbetet med 113 13 och kontaktade oss för att få veta mer och vi bjöd såklart in till studiebesök. Vi utbyter gärna kunskap och erfarenhet med de som är intresserade och visar upp vår verksamhet.

Tack för besöket Skellefteå Kommun, det var supertrevligt att ha er här. På återseende!

Kom förbi på en kopp kaffe du också så berättar vi mer. Vem vet, kanske har vi ett erbjudande som kan lyfta er verksamhet?

Svarstjänst

Vi svarar och kopplar era samtal vidare på ett proffsigt och kostnadseffektivt sätt. Vi blir er förlängda arm.

Kundtjänst

Era kunders frågor är vår hjärtefråga. Vi hanterar era kundtjänstärenden med fingertoppskänsla och kvalitet.

Felanmälan & Jour

Tillgänglighet dygnet runt blir allt viktigare. De flesta människor vill få svar på en fråga direkt, oavsett vad klockan visar.