Upptäck fördelarna med extern kundtjänst!

En kundtjänstavdelning är komplex och ibland kostsam att bemanna. Ni behöver dessutom ligga i framkant i den tekniska utvecklingen för att kunna möta kundernas behov på kommunikationskanaler och ständig tillgänglighet.
Idag söker många företag efter mindre, smidigare kostymer då fler väljer att arbeta på distans. En steg i att hantera lokalfrågan som är högst aktuell för många kan vara att outsourca sin kundtjänst.

En extern kundtjänst innebär att ni som företag har er kundtjänst på distans och där de personerna som svarar, vidarekopplar och ger matnyttig information sitter någon annanstans i Sverige än under samma tak som er. Att outsourca sin kundtjänst har visat sig vara en framgångsfaktor för många företag där tid frigörs till kärnverksamheten och det blir en kostnadseffektiv lösning.

FÖRDELAR?

• Vi har en tillgänglighet dygnet runt.

• Vi ökar er kundnöjdhet då det blir lättare att vara kund hos er.

• Alltid ett professionellt bemötande då vi är experter på att serva kunderna.

• Lång erfarenhet att hantera felanmälningar med kvalificerad riskbedömning.

• Minska era fasta kostnader då ni bara betalar för den tid ni använder.

• Vi arbetar i ert eget system med ärendehantering

VARFÖR YOUCALL?

Hos oss får dina kunder hjälp dygnet runt, årets alla dagar med allt från att svara på allmänna frågor till att lösa komplexa problem. Vi erbjuder även reklamationer, bokningar och beställningar.
Tveka inte att kontakta oss för att höra mer om vilka spännande möjligheter vi kan skapa tillsammans!