Delad glädje är dubbel glädje
YouCall har fått den stora äran att kroka arm med två spännande hissföretag, Hissen och Trygga Hiss som delar vår syn på kvalitet och kundnytta. I veckan startade uppdragen igång och YouCall hanterar nu felanmälan och utringning av tekniker under främst jourtid.
Mona (YouCall), Nathalie (Hissen), Josefine (YouCall) och Lisa (Trygga Hiss). Foto: Anneli Olovsson
– Det är väldigt givande för oss att Hissen och Trygga Hiss vill ge oss de bästa förutsättningarna vid övertagandet av uppdraget och varit här på plats hos för att säkerställa en god driftstart tillsammans. Jag uppskattar att vi har samma syn på kvalitet och god service, allt för kundernas bästa. Det här har varit dagar kantade av ett stort engagemang och med ett stort fokus på kvalitet, säger Josefine Öhlund, Superuser YouCall.
YouCall har lång erfarenhet av att ta emot felanmälan gällande hissar och rulltrappor i hela Sverige.
– Vi lämnar Piteå med en känsla av att det här kommer att bli riktigt bra. Det är tydligt att YouCall är väldigt erfarna och har en gedigen erfarenhet av just felanmälan av hissar. Operatörerna var service minded, effektiva och kvaliteten är hög på utfört arbete. Det har varit en smidig driftstart och vi ser fram emot vårt fortsatta samarbete och att växa tillsammans med YouCall, berättar Nathalie Stålknapp, Teamleader Hissen AB.
Trygga hiss är ett företag som har lång erfarenhet av service, reparationer och ombyggnation av hissar. Trygga hiss ser det som en utmaning att alltid bistå deras kunder med mer än vad som förväntas, med målsättningen att överträffa kundens förväntningar.
Hissen är ett av de äldsta hisserviceföretagen i Stockholm vars historia går tillbaka till 1932. Hissen är ett familjeföretag som funnits i generationer med ett unikt kunnande inom hissar. De är ett företag med lång historia och samtidigt ett modernt företag som satsar mycket på tekniska och digitala lösningar för en bra kundupplevelse.