Kvalité – Vinnande koncept för outsourcad kundtjänst
Att outsourca sin kundtjänst eller kundsupport kan vara ett stort beslut för många företag. Hur får man den kvalité man vill ha trots att de som besvarar frågorna sitter utanför organisationen? Vi på YouCall är experter på outsourcad kundtjänst och kundsupport och vi anpassar oss efter just era behov. För att vara säker på att ni som kund får en seriös partner är ett första steg att se till att leverantören har en kvalitetsstämpel.
Linda Moser, Sälj & Medlemsansvarig på Kontakta på besök hos YouCall, här tillsammans med Jane Öberg, HR-ansvarig på YouCall. Foto: Emil Persson, YouCall.
Trygg Kundkontakt är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att vägleda konsumenter och kunder till företag som erbjuder seriös kundservice via telefon och digitala kanaler samt lever upp till Kontakta Sveriges kvalitetskrav, som exempelvis god arbetsmiljö, schyssta villkor för medarbetare och professionellt bemötande.
– YouCall har än en gång fått ett kvitto på att vi bedriver en seriös kundservice och svarstjänst med hög kvalitet, det känns otroligt värdefullt för oss och är helt i linje med våra värderingar, berättar Jane Öberg, HR-ansvarig på YouCall.
Vill ni ha en seriös partner som har ert och era kunders bästa i fokus? Tveka inte att kontakta oss! Läs mer om våra tjänster här!