Kärt barn har många namn. Hur har ni löst telefonin hos er?

Att vara upptagen i möten kan göra så att samtal missas, vilket i sin tur kan göra att man går miste om en affär. Har ni verkligen råd med det? Med hjälp av våra välutbildade telefonister kan ni fokusera på er kärnverksamhet medan vi ger era kunder ett personligt och professionellt bemötande. Effektivare än så blir det inte. På riktigt.

FÖRDELAR?

• Ökad tillgänglighet eftersom vi kan svara dygnet runt eller på de tider ni önskar
• Ni missar aldrig ett viktigt samtal eller en potentiell affär
• Ni visar era kunder att de är viktiga eftersom det är lätt att nå er
• Personlig och professionell service eftersom vi är experter på kundkontakt via telefon

VARFÖR YOUCALL?

Till skillnad från ett traditionellt Call Center har vi lång erfarenhet, är flexibla och kan tillgodose just era önskemål. Vi skräddarsyr en lösning som passar som handen i handsken. Vi förenklar inte bara för våra kunder via telefon, vi kan även hålla koll på all digital kommunikation som inkommer via mail, chat, andra sociala medier eller era webbformulär. Vi kan även hantera bokningar, hyresfrågor, aktivering av nycklar eller passerkort mm. Vi ser till att all information når fram till kundens kund och besvarar eller avslutar vissa ärenden direkt vid första kontakt med oss. Beroende på era behov, så klart.

Tveka inte att kontakta oss om om du vill ha input kring hur ert företag kan effektivisera sin svarstjänst tillsammans med en självklar partner som är expert på just extern svarsservice!